Recenzja gry BioShock Infinite

Na przełomie kilku lat można było zaobserwować zmianę w podejściu do projektowania gier komputerowych, dawniej najlepszych graczy uważano za prawdziwych herosów, ponieważ powstające tytuły wymagały od nich wysokich umiejętności. Dzisiaj z racji tego, iż ludzie mają coraz mniej wolnego czasu, są niejednokrotnie krótkie i mało skomplikowane pod względem fabularnym, aczkolwiek deweloperzy czasami zapominają o tym nieszczęsnym standardzie, obdarowując nas rzadkimi perełkami. Taką pozycją jest niewątpliwie „BioShock Infinite” pochodzące ze studia Irrational Games, którego wydawcą została firma 2K.

Lilli. Podróż w nieznane - M.R. Marco

Wciągająca, pełna przygód i humoru opowieść skierowana zarówno do młodszego, jak i starszego czytelnika, która przeniesie go w niesamowitą podróż po magicznym świecie fantasy. Zielone orki, wojownicy z Zapomnianych bagien i inne rasy z pomocą legendarnej Podróżniczki walczą ze złem, które przybyło do ich świata tylko w jednym celu: by go zgładzić… „Pewnego dnia Lilli budzi się i przygotowuje do pracy. Zmęczona życiem nie wyobraża sobie, że przez następne lata ma robić to samo, pracować dla kogoś i być od niego zależna. Gdy dociera do pracy, niespodziewanie jej życie się zmienia.

Magia złota Kroniki Tortallu 2 - Tamora Pierce

Drugi tom znakomitej trylogii fantasy dla młodzieży autorstwa wielokrotnie nagradzanej amerykańskiej pisarki. Becca Cooper nie jest już szczenięciem - jest jednym z psów, pełnoprawnym członkiem Gwardii. Jej zadaniem jest strzec porządku w Corus. Jednak obowiązki psów nie ograniczają się tylko do patrolowania ulic. Nieoczekiwanie problemem stają się nie przestępcy, ale fałszywe monety, które zalewają miasto. Becca i Goodwin wyruszają do Coynn, portowego miasta, skąd pochodzi fałszywe złoto.

Recenzja gry Medal of Honor Warfighter

„Medal of Honor Allied Assault” bez cienia wątpliwości wyznaczał odpowiednie nurty, biorąc pod uwagę pierwszoosobowe strzelanki. Ostatnim tego typu produktem nawiązującym do tematyki II wojny światowej był „Airborne”, jednakże nie przyjął się za dobrze. Twórcy postanowili podjąć decyzję o nieco innym kierunku prac, mającym przedstawiać obecną walkę z terroryzmem. Danger Close Games został producentem gry, natomiast wydawcą firma Electronic Arts.

Recenzja gry Enemy Front

Ostatnio twórcy gier nie za bardzo rozpieszczają nas tematyką II wojny światowej, spowodowane jest to w pewnym stopniu spadkiem zainteresowania wśród młodych graczy. Gdy dowiedziałem się o nowym tytule pt. „Enemy Front”, od razu chciałem go zrecenzować, dodatkowo moją ekscytację podsycała myśl, iż przedstawiona opowieść dotyczy Powstania Warszawskiego. Producentem i zarazem wydawcą zostało polskie studio City Interactive współpracujące ze swoim londyńskim oddziałem.

Recenzja gry Bulletstorm

Nigdy nie byłem wielkim fanem futurystycznych strzelanek, aczkolwiek niedawno miałem okazję poznać „Bulletstorm”, dodatkowo swoje trzy grosze dodał oficjalny trailer, oraz mnogość pozytywnych komentarzy. Producentem tytułu zostało polskie studio People Can Fly, natomiast wydawcą, znana firma Electronic Arts. Produkcja zawiera także pewne elementy z „Duka”, już pierwsze minuty rozgrywki zdradzają, iż bywa od niego lepsza.

Recenzja gry Remember Me

Akcja gry „Remember Me” została osadzona w futurystycznym Neo-Paryżu, funkcjonująca tam wpływowa korporacja o nazwie „Memorize”, wykorzystując ogromne banki pamięci, magazynuje wspomnienia mieszkańców. Za odpowiednią opłatą istnieje możliwość ich zmiany, aby klient pamiętał tylko to, co dobre. Pewne grono przeciwników dążące do zaprzestania tego procederu, swój sprzeciw motywuje tym, iż całe działanie ogranicza wolność człowieka i nikt tak naprawdę nie może być pewny późniejszych skutków związanych z manipulowaniem ludzkim umysłem.

Recenzja DLC State of Decay Breakdown

„State of Decay Breakdown” studia Undead Labs osadzony został w realiach survival horroru. Jest to pierwszy dodatek wykorzystujący obszar z podstawki, deweloperzy za namową graczy postanowili skupić się na przetrwaniu. Nie odnajdziemy tutaj wątku fabularnego, natomiast głównym celem tytułu będzie zorganizowanie jak najliczniejszej społeczności i zapewnienie jej godnych warunków do życia.

Recenzja gry Tomb Raider

Nigdy nie byłem wielkim wielbicielem znanej wszystkim serii „Tomb Raider” w przeciwieństwie do uroczej Lary Croft, która jest niewątpliwie jedną z najciekawszych postaci wirtualnego świata. Oglądając oficjalny trailer, a potem gameplaya, postanowiłem dać temu tytułowi szansę i już po kilku minutach rozgrywki stwierdziłem, że był to naprawdę udany zakup. Crystal Dynamics został producentem opisywanej gry, natomiast wydawcą jest firma Square-Enix.

Recenzja gry State of Decay

„State of Decay” powstał za sprawą studia Undead Labs, to wciągający survival horror, w którym poznajemy dwóch przyjaciół spędzających urlop z daleka od cywilizacji oraz wszelkich środków masowego przekazu początkowo niemających pojęcia, że ich dotychczasowy świat przestał istnieć, albowiem opanowany został przez niespotykany dotąd wirus. Szybko zdają sobie sprawę, iż leśniczówka nie zapewni im odpowiedniego schronienia. Pomocną dłoń wyciąga radiooperatorka Lily Ritter, pomimo ciężkich warunków zaprasza mężczyzn do kościoła pełniącego zadanie tymczasowego przyczółka.

Recenzja DLC State of Decay Lifeline

Lifeline to drugi dodatek do podstawowej wersji gry „State of Decay” osadzonej w realiach survival horroru stworzony przez Undead Labs. Areną działań będzie tu zupełnie nowy obszar miejski, wątek fabularny inicjuje emocjonująca ucieczka na autostradzie w miasteczku o nazwie Denforth, trzech żołnierzy, którymi dowodzi Alicia Hawkes, musi priorytetowo przejąć prowizoryczne lądowisko i zaprowadzić tam porządek.

Recenzja gry Singularity

„Singularity” to wyjątkowa pierwszoosobowa gra akcji, za którą odpowiada amerykańskie studio Raven Software, natomiast jej wydawcą została firma Activision. Pierwsze zwiastuny co prawda nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia, ale wystarczyło dosłownie kilka minut rozgrywki, aby szybko zmienić swoje nastawienie i otwarcie przyznać, że oceniłem ją zbyt pochopnie.

Wieża asów - Wielu autorów

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Dzikie karty opowiadają ich historię. Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach przed ocalonych dotknął nowy koszmar. Z otchłani kosmosu przybywa Rój - śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać.

Recenzja książki Samotność Anioła Zagłady. Adam - Robert J. Szmidt

Niedawno postanowiłem zapoznać się z klasyką polskiej powieści postapokaliptycznej Roberta J. Szmidta. pt. „Samotność Anioła Zagłady. Adam. Jest to moja pierwsza książka tego autora, długo zastanawiałem się nad wyborem nowej lektury miałem do wyboru opisywany właśnie tytuł lub drugą część Nexusa zwaną „Crux” jej autorem jest pisarz Ramez Naam.

Spice and Wolf - Holo

Ostatnie dyskusje:

Nowości:

Zasady walki recenzja
12-09-2024
W dzisiejszym materiale zwiedzimy nieco obszary kl...
Stażyści recenzja
26-08-2024
„Stażyści” to zabawna komedia, w której zobaczymy ...
Uncharted 4. Zaginione dziedzictwo recenzja DLC
12-07-2024
Tym razem poświecę uwagę fabularnemu rozszerzeniu,...
Uncharted 4. Kres złodzieja recenzja
29-06-2024
Z niezmierną przyjemnością pragnę zaprezentować re...

Nawigacja

Nasza społeczność